hoe krijg ik de wifi spot van ziggo weer aan de gang? zie uitleg

Ik kreeg zo juist een melding dat ik tijdelijk geen toegang meer had tot de wifi spot van ziggo om dat der te veel Apparaten had ingelogt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt je router resetten. Dan uitkijken met het aantal apparaten die je aan je router koppelt, anders raakt het overbelast. Wat nadelig is voor de snelheid. Als het anders niet lukt, neem contact op met Ziggo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Het gaat hier niet om het aantal apparaten, maar om het aantal Wi-Fi inloggers.
Logisch lijkt me dat er een aantal moeten uitloggen.