Is het nomaal om 20.000 emails te verzenden voor een vergoeding?

Kreeg een aanbod - geen idee van wie of wat - om dat te doen voor 500 euro. Ik heb het verder niet aangeklikt. Ik vraag me wel af of zoiets mag en wie zulke opdrachten geeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit zal hoogstwaarschijnlijk onder spam vallen en is dus niet toegestaan. Als het wel toegestaan was, had diegene het zelf ook wel gedaan.

Meestal geven mensen die met illegale zaken bezig zijn dit soort opdrachten en krijg je je geld waarschijnlijk niet. Gewoon niet doen dus.