Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik in gmail mijn foto's terug?

Ik heb in gmail een aantal mails geleden foto's gekregen, daarna is er heen en weer mailcontact gehad en heb ik nu dus zo'n gestapelde mail.
Als ik echter naar beneden scroll kan ik die foto's nergens meer terugvinden. Hoe en waar kan ik ze weer openen?
Kan je ook voorkomen dat de mail zich stapelt in gmail? Ik vind in hotmail bijvoorbeeld die aparte mailtjes veel fijner.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het stapelen is een kwestie van wennen, en kan op ten duur echt een stuk fijner wennen. Je kan eventueel alle mailtjes openklappen door rechts boven op het linkje 'expand all' te klikken.

Aanvullend is de zoekfunctie wellicht handig. Typ de naam van de persoon naar wie de mail ging, en vul dit aan met de term: 'has:attachment', je krijgt nu alle berichten naar en van die persoon te zien waarbij een attachment zit.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hotmail is inderdaad veel fijner. Maar heb je al gekeken bij het eerste mailtje wat je hebt ontvangen of verstuurd van die mailwisseling? Ik denk namelijk dat 'ie daar staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding