Waarom werkt mijn macbook trackpad niet ?

Mijn mac trackpad werkt niet ?

Hallo, ik heb mijn macbook air nu al 1 jaar, maar nu begint hij super raar te doen en ik wordt er echt gek van.

Als ik op mijn computer zit gebruik ik de magic mouse van mac, maar als ik ook maar één keer de trackpad aanraak dan blijft hij dingen vasthouden of dan kan ik niks meer bewegen.

Het wordt heel erg vervelend en ik dacht het eerst hier te vragen i.p.v het gelijk weg te sturen voor reparatie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Lijkt alsof hij te gevoelig is of dat hij inderdaad kaduuk is.

Als je een muis hebt, zet dan je trackpad uit voor wanneer er een muis aanwezig is. Dat doe je zo:

Apple-menu -> Systeemvoorkeuren -> Toegankelijkheid -> Muis en stuurvlak -> Negeer ingebouwde stuurvlak wanneer muis aangesloten is <- Aanvinken