Kan ik met deze PC minecraft op hoge Kwaliteit op hoge pc Recorden in goede FPS?

Ik doe al een tijdje youtube maar ik heb een beter pc nodig, ik heb er een gezien op Gamepc.nl maar ik weet niet of deze goed is. Ik heb hem zelf samengesteld:

PC:
ADM game PC

Behuizing:
Cooler Master K-380 Advanced 3.0 Groen

Voeding:
600 Watt Cooler Master Voeding

Processor:
AMD Vishera FX-6300, Sic Core

Koeling:
Standaard Koeling

Moederbord:
MSI 760GA-P43 (FX)

Geluidskaart:
7.1 Geluidskaart

Geheugen:
12GB DDR3 Werkgeheugen (Voor Minecraft servers en renderen)

Harde schijf:
500GB Satalll

Optische drive:
DVD Brander

Grafische kaart:
AMD Radeon HD7790 1GB

Cardreader:
51 -in- 1 Cardreader

Netwerkkaart:
1Gbit netwerkkaart

Ik weet hier geen antwoord op :S

En is dit ook mogelijk om andere games te recorden zoals Call of Duty Ghosts of zoiets dergelijks?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Minecraft kun je vlekkeloos opnemen met deze pc, ook videobewerking kan dit ding prima.

Call of Duty ghosts kan echter niet, je videokaart is daar niet sterk genoeg voor, als je cod heel graag wilt opnemen, moet je een betere videokaart. Je processor en intern geheugen zijn trouwens wel goed genoeg om cod op te nemen.

Je kunt het testen op game-debete of canyourunit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Canyourunit.com is een hele goede site om te zien of je pc een spel aannan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Minimum:
CPU: Intel P4/NetBurst Architecture or its AMD Equivalent (AMD K7)
CPU Speed: Info
RAM: 2 GB
OS: Windows XP or better
Video Card: Intel GMA 950 or AMD Equivalent
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 90 MB

Aanbevolen:
CPU: Intel Pentium D or AMD Athlon 64 (K8) 2.6 GHz
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows XP or better
Video Card: GeForce 66xx or ATI Radeon 9xxx and Up with OpenGL 2 Support (Excluding Integrated Chipsets)
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 150 MB

Als je aanbevolen hebt dan zit je goed. Alles daar boven maakt het alleen maar makkelijker voor je om op te nemen