Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik gebruik http://www.krantenmaken.nl/ om zelf een krant te maken maar je kan daar maar maximaal 4 pag. weet iemand hoe ik er een paar bij kan doen?

We moeten met een groep een amateur krant maken, het enige probleem is dat die site die we gebruiken niet meer dan 4 pagina's kan maken en we moeten er miniaal zeven. Als je weet hoe je er pagina's bij kan of weet je een andere goede site zonder gelimiteerde aantal pagina's zeg het alsjeblieft heel erg bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de helpfunktie op de site staat:
N.B. In de tool kun je vier pagina's aanmaken: een voorpagina en drie vervolgpagina's. Wil je meerdere vervolgpagina's maken, dan kun je een nieuwe krant aanmaken. Bij het afdrukken kun je dan de voorpagina overslaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Correctie: bovengenoemde tekst staat onder "menu" op de site, en dan onderaan de pagina.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Sorry, www.krantenmaken.nl bied maar mogelijkheid tot 4 pagina's. Wel is het mogelijk om bijvoorbeeld twee kranten te maken en deze aan elkaar te maken. Naar dat ik weet zijn er geen andere sites voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding