Hoe kan ik een link van een website doorlinken naar mijn eigen website?

Ik wil graag een link van een link van een website doorlinken naar een eigen website zodat men daar de link kunnen aanklikken. Op de computer op het werk lukt het wel net als de laptop thuis maar niet op mijn desktop thuis. Ik vermoed dat er een vinkje niet aanstaat maar zou niet weten waar ik moet zoeken. Ik werk met Windows7. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Wat gebeurt er als je op de desktop op de link klikt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij komt er wel te staan maar er verschijnt geen "handje"
Amadea
10 jaar geleden
Soms is de oplossing dat je de link tussen vishaakjes moet plaatsen, dus

Antwoorden (1)

Wat je zou kunnen proberen is de link kopiëren plakken op je eigen site.

Toegevoegd na 59 seconden:
Als dat niet werkt kun je de eigenaar van het bedrijf waarmee je de site maakt opbellen om dat te vragen