Als ik een aantal mailtjes bij elkaar in een map wil zetten, hoe doe ik dat?

en hoe vind ik zo'n map weer terug?

jip en janneketaal svp :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb even gekeken in Yahoo maill. Je kan als ingelogd bent klikken achter folders op ADD dan kan je naam van die map in geven. Zo heb je een map aangemaakt waar je mail die je bewaren wil naar kan verplaatsen. Zie plaatje hieronder Ziet het er zo bij jou ook uit? Toegevoegd na 15 uur: Het is je nu wel gelukt een map aan te maken Rieneke? Als je dan een mailtje opent wat je wilt verplaatsen zie je boven aan MOVE staan. Als je daar op klikt komen er een aantal opties te voorschijn. Waaronder ook de naam van de map die je aangemaakt had. Klik dan in dat rijtje onder MOVE op de naam van de map waar je hem heen wil verplaatsen. Zie afbeelding hieronder

Rieneke,je zult het niet geloven,maar het is zelfs mij gelukt,je klikt rechts op persoonlijke mappen,dan verschijnt er een lege map,die je kunt benoemen,b.v. Mailtjes Peter,bevestigen en je kunt zo de maailtjes er heenslepen. Ik hoop,dat ik zo een beetje duidelijk heb uitgelegd,anders krijg je nog wel antwoord van een echte expert.

Ik print ze meestal uit en stop ze vervolgens in een multomap...

Bij Outlook is het zo: Klik met de rechtermuisknop op het betreffende mailtje dat je in een map wilt stoppen. Maak de keuze: 'naar map verplaatsen'. Dan krijg je een schermpje en rechts maak je de keuze: 'nieuw'. Vervolgens voer je een mapnaam in. De map kun je dan onder Postvak-in plaatsen en klaar is het. Wanneer je dan mailtjes krijgt voor die map, kun je het mailtje gewoon slepen naar die map.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100