wat is een internetaansluiting in een accomodatie?

In een accomodatie staat er op de site: en gratis internet aansluiting, kan ik deze ook verbinden met me mobiel? zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het draadloos internet is wel, maar dan zouden ze het woordje "draadloos" waarschijnlijk wel gebruikt hebben. Ik vermoed dat je gewoon een netwerkkabel in de muur kunt pluggen.
Even navragen bij de accommodatie als je het zeker wil weten...

Antwoorden (1)

Meestal houdt een internet aansluiting in dat er een vaste lijn ligt waardoor je je device met een kabel dient aan te sluiten. Dit kan je uiteraard niet aansluiten op je mobiel. Indien je voor langere tijd gebruikt maakt van die accommodatie zou je kunnen overwegen een speciale draadloze personal hotspot & travel router kunnen aanschaffen. Hiermee kan je je eigen draadloos netwerk maken met behulp van de bekabelde aansluiting
Zie bron