Wie weet wat voor lettertype dit is? En waar ik het zou kunnen bestellen voor op zo'n zelfde bord?

Picture for question
SentWierda
2 jaar geleden
Komt in de buurt: Haettenschweiler. Een compact en hoog lettertype en zeer duidelijk.

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen dat het de Winner Sans Compressed Bold font is, of Vehicle JNL Regular/Bold als een goede alternatief. Schrijf wat reclame bedrijven aan of zij dit voor je kunnen maken.
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
Toch is het volgens mij niet zo. Wel gek dat veel letters op de Winner Sans Compressed Bold lijken, maar de A, M, R, W niet.
http://www.identifont.com/show?5FBK