Synchroniseren van meerdere agenda's en adressenlijsten?

Ik heb een zakelijke Outlook, een privé Outlook, een Hotmail, Gmail, een Android telefoon, een Facebook , een LinkenIn, enz.

Al deze "pruts software" werkt op zichzelf prima, maar het lijkt bijna onmogelijk om daar 1 adresboek en 1 agenda uit te destileren.

Wat ik nou zo graag wil is dat al deze op zichzelf staande programma's altijd met elkaar synchroniseren. Dus als ik bijv. een afspraak maak in mijn telefoon (Gmail), dat dit automatisch ook synchroniseert met Outlook thuis en op mijn werk.

Geen dubbele vermeldingen (dat gebeurt soms - weet alleen niet waarom wel of niet), maar gewoon 1 x en overal gelijk.

En dat dan automatisch, dus zonder mezelf steeds op verschillende mailaccounts te moeten uitnodigen.

Ben aan het spelen met Memotoo, maar dat wil ook niet echt vlotten.

Graag een goede oplossing die werkt, het mag best (een beetje) geld kosten.

Dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wellicht is Google Calendar Sync (Zie bron) een optie voor jou?

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt ook overwegen om YouSync te gebruiken. Dat kost wel 5 euro per maand. Zie 2de bron