Ik word wanhopig van KPNwebmail. Kan IEMAND mij vertellen waar ik een simpele handleiding kan vinden voor KPNwebmail?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
wat wil je er van weten dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik KPNassistant

Antwoorden (1)

Ik vermoed hier:
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16523

Deze manier van werken doet me denken aan die van Ziggo.
Ik vind dat erg makkelijk.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, staat er niet.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dus dat filmpje is niet duidelijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, het gaat hierom: mijn lettertype is opeens van normaal naar zeeeeeer klein gegaan en wat ik ook probeer, het lukt me niet om het bij te stellen. Dus wel als ik een mail stuur en opnieuw - iedere keer- de grootte instel, maar niet bij mijn inkomende mail. Moet zowat een vergrootglas gebruiken om het te lezen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat er iets met je browser is. Probeer eens een andere, er zijn er genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ook geprobeerd