Hoe selecteer je welke liedjes wel en niet op de ipod komen?

Ik heb net een mooie iPod nano aangeschaft, en zit in iTunes te klooien, maar ik slaag er niet in om aan te geven wat wél en niet naar de iPod moet, ook lukt het niet om dingen van de ipod te deleten.

Hoe, o hoe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik op je iPod in iTunes, dan krijg je het onderstaande scherm.

Selecteer dan de omcirkelde optie.

Dan zal iTunes niet meer alles automatisch op je iPod zetten. Je kan dan zelf vanuit je Music-library de liedjes (en eventueel films en foto's) naar je iPod slepen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi plaatje doet wonderen :)

Andere antwoorden (2)

ITunes is niet het meest gebruiksvriendelijke programma, het is echter, voor zover ik weet, het enige dat allerlei zaken automatisch kan synchroniseren met je iPod.

Wanneer je het beheer met de hand wilt doen, kan dat met iTunes, maar ook WinAmp heeft een plugin waarmee je je iPod kunt beheren. SharePod (getsharepod.com) is een zeer compacte iPod manager.

Maar goed: handmatig beheer met iTunes. Klik in iTunes je iPod aan en vink op het eerste tabblad de optie aan on muziek met de hand te beheren. Klik op toepassen. Het kan zijn dat iTunes aangeeft dat de iPod nu eerst leeggemaakt zal worden. Vanaf dit moment kun je muziek naar de iPod overzetten door het vanuit de lijst in de bibliotheek er naartoe te slepen. Verwijderen van de iPod doe je door een nummer op de iPod aan te klikken en op te drukken.

Wanneer de playlists hebt gemaakt in iTunes kun je die ook naar je iPod slepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je iPod hebt aangesloten en dan in het eerste tabblad Algemeen aanvinkt Muziek en films handmatig beheren, dan kan je in het tabblad muziek zelf selecteren welke muziek je op je iPod wilt d.m.v. het aanvinken.