Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn ipad mini terug vinden?

hoi mijn vriend heeft zijn ipad mini verloren gisteren op school. en we hebben de hele school doorgezocht maar we kunnen hem niet vinden. ook hebben we geprobeerd zoek my iphone te gebruiken maar die is niet op zijn ipad mini geinstalleerd. we hebben de ipad gebeld via facetime maar kregen niks te horen. ook hebben we geprobeerd hem in bereik te kreigen met bluetooth maar dat is ook niet gelukt. heeft iemand nog andere opties of iets wat ons kan helpen??? please?????
alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
763
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas zijn er veel mensen/jongelui die als ze er eentje vinden hem niet afgeven maar zelf houden of verkopen. Dus ik hoop dat je m terug vind maar de kans is denk ik klein.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als het klopt heeft de ipad een programma van Apple er op staan genaamd: Zoek mijn Iphone, als die geactiveerd is moet je vriend met zijn Apple ID inloggen op https://www.icloud.com/#find zodat hij de ipad een geluid af kan laten spelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien op de ouderwetse manier. Briefjes ophangen met de tekst: 'Wie heeft mijn IPad mini gevonden. Tegen een beloning terug te bezorgen bij 06xxx'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via iCloud is dit mogelijk, waarschijnlijk is er een app geinstalleerd genaamd: "Zoek mijn iPhone".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding