hoe kan ik mijn ipad mini terug vinden?

hoi mijn vriend heeft zijn ipad mini verloren gisteren op school. en we hebben de hele school doorgezocht maar we kunnen hem niet vinden. ook hebben we geprobeerd zoek my iphone te gebruiken maar die is niet op zijn ipad mini geinstalleerd. we hebben de ipad gebeld via facetime maar kregen niks te horen. ook hebben we geprobeerd hem in bereik te kreigen met bluetooth maar dat is ook niet gelukt. heeft iemand nog andere opties of iets wat ons kan helpen??? please?????
alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas zijn er veel mensen/jongelui die als ze er eentje vinden hem niet afgeven maar zelf houden of verkopen. Dus ik hoop dat je m terug vind maar de kans is denk ik klein.

Antwoorden (3)

Als het klopt heeft de ipad een programma van Apple er op staan genaamd: Zoek mijn Iphone, als die geactiveerd is moet je vriend met zijn Apple ID inloggen op https://www.icloud.com/#find zodat hij de ipad een geluid af kan laten spelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien op de ouderwetse manier. Briefjes ophangen met de tekst: 'Wie heeft mijn IPad mini gevonden. Tegen een beloning terug te bezorgen bij 06xxx'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via iCloud is dit mogelijk, waarschijnlijk is er een app geinstalleerd genaamd: "Zoek mijn iPhone".