Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met systeem herstel op windows al mijn verwijderde foto's terug krijgen?

Drukte zonder na te denken op een flink aantal mappen delete. En enige tijd daarna leeg prullenbak.. Is vanaf C schijf gebeurd en op C staat ook mijn windows. Pc is in tussen tijd niet uit geweest. Heb er al een rescue programma over heen laten gaan maar die kan lang niet alles terug halen.. Dacht nu aan systeem herstel!
Windows 7 proffessional draait bij mij
En her rescue programma recuva

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

"Systeemherstel stelt u in staat om de systeembestanden van uw computer te herstellen in de staat waarin deze op een eerder tijdstip zijn opgeslagen. Op deze manier kunt u systeemwijzigingen op de computer ongedaan maken zonder dat dit gevolgen heeft voor uw persoonlijke bestanden, zoals e-mail, documenten of foto's."

Helaas kun je met systeemherstel dus geen verwijderde foto's terughalen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb nog gekeken of er een gratis programma bestaat dat beter is dan Recuva, maar helaas niets gevonden. Bovendien verdwijnen er elke keer dat je gegevens (zoals een nieuw programma) op je pc opslaat meer verwijderde data…
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding