Kan ik met systeem herstel op windows al mijn verwijderde foto's terug krijgen?

Drukte zonder na te denken op een flink aantal mappen delete. En enige tijd daarna leeg prullenbak.. Is vanaf C schijf gebeurd en op C staat ook mijn windows. Pc is in tussen tijd niet uit geweest. Heb er al een rescue programma over heen laten gaan maar die kan lang niet alles terug halen.. Dacht nu aan systeem herstel!
Windows 7 proffessional draait bij mij
En her rescue programma recuva

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

"Systeemherstel stelt u in staat om de systeembestanden van uw computer te herstellen in de staat waarin deze op een eerder tijdstip zijn opgeslagen. Op deze manier kunt u systeemwijzigingen op de computer ongedaan maken zonder dat dit gevolgen heeft voor uw persoonlijke bestanden, zoals e-mail, documenten of foto's."

Helaas kun je met systeemherstel dus geen verwijderde foto's terughalen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb nog gekeken of er een gratis programma bestaat dat beter is dan Recuva, maar helaas niets gevonden. Bovendien verdwijnen er elke keer dat je gegevens (zoals een nieuw programma) op je pc opslaat meer verwijderde data…
SimonV