Probeer een foto via de mail op mijn i pad te versturen, maar dat lukt niet meer. Ontvang wel foto s. Weet iemand de oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

gebruik je de standaard mail app?
er zijn twee manieren:
1. ga vanuit de foto app naar een foto en tap op het vierkantje met de pijl naar boven links onderin. daarna kan je kiezen voor het mail icoon en maakt ie een nieuw mailtje met jouw foto erin.
2. schrijf een nieuwe mail, tap lang in het schrijfveld. Een zwart menu verschijnt met o.a. 'Voeg foto of video in'. Hier kan je een foto kiezen.

gebruik je een andere app? Zoek naar de mogelijkheid om een bijlage toe te voegen dmv een paperclip icoontje.

laatste tip:
kijk in de instellingen in het menu 'privacy' -- 'foto's' of jouw mailapp toegang krijgt tot jouw foto's. het schijfje zou groen moeten staan.

succes!