Kan je zonder problemen steeds een dvd regio 1 afspelen op je laptop (geen mac) ?

De dvd die ik wil is enkel te krijgen in america. Andere regio dan bij ons! De verkoper beweert dat elke computer dat kan afspelen , zonder iets te moeten doen, klopt dit wel?

Antwoorden (1)

Hangt er een beetje vanaf hoe deze DVD ge-authored is, als de regio code niet strikt geprogrammeerd(wordt tegenwoordig niet veel meer gedaan) is dan heeft de verkoper gelijk, anders kun je nog met anyDVD de regiocode omzeilen, of een player kiezen zoals VLC die de regiocode niet strikt neemt(moet je wel even zo instellen)