Kan iemand mij helpen met het vinden van een goede gamepc?

Ik wil graag een game pc kopen. Ik heb momenteel een pc, maar die is inmiddels al veroudert en heeft geen grafische kaart. Ik wil graag goed kunnen gamen, video's bewerken en photoshoppen. Dus ik heb besloten om een game pc te kopen. Ik ben al een tijdje bezig geweest met zoeken naar een game pc en heb er veel over geleerd. Maar met het brede aanbod en vele componenten is het mij moeilijk gemaakt. Ik heb al een monitor en een muis en toetsenbord. Verder heb ik een kopie van word 2010, maar Windows 8 moet wel erbij aangeschaft worden en valt dus binnen mijn budget. Mijn budget zit tussen de €900 en €1100.
Mijn wensen voor de componenten van de game pc zijn:
-Behuizing: mooie behuizing met genoeg ruimte voor eventuele uitbreiding, maar de behuizing mag niet te duur zijn.
-Voeding: 750W of meer, anders is het niet genoeg voor eventuele uitbreiding.
-Moederboord: een goed moederboord die compatibel is met de andere componenten.
-Processor: boven de 3,0 GHz, het liefst van Intel, maar AMD mag ook, zolang de processor maar kan voldoen aan mijn eisen.
-Koeling: goede koeling, zodat de levensduur van de componenten zolang mogelijk is.
-Geheugen: 8 GB intern geheugen of meer.
-Videokaart: een goede videokaart van 2 GB of meer en het liefst van Nvidia.
-Interne harde schrijf: 1000 GB of meer.
-Geluidskaart: 7.1 geluidskaart of beter.
-CD/DVD: DVD brander en lezer.
-Controller kaarten: ik weet niet waar dit component voor dient!?
Sites: mycom.nl en gamepc.nl ,etc..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoals gezegd door almighty. Als het mogelijk is zelf de pc samen stellen en dan in elkaar laten zetten (Prijs kwaliteit verhouding is dan stukken beter!)

Het beste antwoord

Met jou budget moet je zeker een leuke game pc kunnen samenstellen die voldoet aan je wensen. Probeer anders eens met de pc-builder van Alternate jou pc samen te stellen, dan zie je precies waarop je eventueel nog wat kunt bezuinigen of extra aan kan uitgeven.
Kant en klare pc's die aan jou systeemeisen voldoen zijn voldoende te vinden op de diverse sites. Zoek het verschil dus in de garantie en wanneer mogelijk iets bij jou in de buurt, zodat je ook nog eens terug kan in het geval van problemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!