Ja hoor, geen probleem.

Hij zal wel wat meer verbruiken zodat het opladen niet zo snel gaat als wanneer je hem niet gebruikt.
10 jaar geleden
Het kan makkelijk. De accu moet er tegen kunnen. Je moet er wel op letten dat als de batterij 100% is dat je hem dan van het stroom af haalt. En pas weer aan het stroom als hij 5% of minder is. Anders kan het wel invloed hebben op de accu en dan gaat hij steeds minder lang mee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De eerste 2 zinnen zijn correct, de rest is al LANG achterhaald. Het geldt wel voor NiCd- en NiMh-accu's, maar die worden al zeker 10 jaar niet meer in laptops, mobieltjes e.d. gebruikt, nog wel in schroefboormachines en tandenborstels bijv.
In je Laptop zit een Lixx-accu en die mag en moet je opladen wanneer het jou uitkomt.