In principe is het zo dat als je een formulier online hebt ingevuld, dat dat geen gegevens achter laat op jouw computer. Het is meestal zo dat als je een formulier online invult, dat dan ook alles online gaat. Als je niet op 'download resultaten' hebt geklikt, zal er dus ook geen bestandje op je computer staan met de ingevulde antwoorden. Wat wel zou kunnen is dat je het formulier via bijvoorbeeld Google Formulieren of een ander medium hebt ingevuld, die deze gegevens wel opslaan. In dat geval zou je naar de site van het formulier kunnen gaan en daar kijken of het ergens staat.
Kortom: Meestal is het niet opgeslagen als het online is, tenzij de resultaten gedownload zijn óf het medium slaat de gegevens op.