Op mijn asus eee pc komt als ik 5 minuten niks doe een filmpje over de laptop als een soort sluimerstand, kan dit uitgeschakeld/uitgesteld worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

wellicht is het ingesteld als screensafer.
bij windows 7
configuratiescherm
thema wijzigen
rechtsonder "schermbeveiliging"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het echt een soort sluimerstand is, dan is het vermoedelijk geen screensaver. Ik denk dat je het kunt veranderen bij het configuratiescherm of anders bij account of zo. (standby-tijd / standby interval aangeven).