Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wachtwoordbalkje weghalen?

ik heb mijn wachtwoord verandert op mijn laptop in BIOS, maar elke keer als ik nu mijn laptop opstart komt er gelijk een balkje waar je je wachtwoord moet invullen, en daarna moet ik mijn wachtwoord nog een keer invoeren bij het normale startprogramma van windows 8.1, mijn vraag is dus, hoe krijg ik dat balkje weg als ik mijn computer opstart?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Zorg dat Password controle uitstaatt bij de bios, en u heeft geen Bios Password meer nodig.
Als u het password Controle Systeem van Windows 8.1 zelf wilt uitschakelen doet u dit als volgt ..:

wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweeg de muisaanwijzer naar beneden en klik op Zoeken).

Typ aanmelding en tik of klik op Aanmeldingsopties wijzigen.

Kies de aanmeldingsoptie die u wilt gebruiken en volg de instructies.

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing