Hoe kan ik er voor zorgen dat ik alle email van verschillende accounts binnen krijg in mijn Outlook account?

Mijn Hotmail account is laatst veranderd in een Outlook account. Nu wil ik graag weten hoe ik kan instellen dat ik al mijn email van verschillende account binnenkrijg op mijn Outlook account.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Open Outlook, rechtsboven in de balk zie je naast account naam een soort tandwieltje(opties), klik hier op met je muis. In het menu wat nu verschijnt klik je op 'meer emailinstellingen' in het scherm wat nu verschijnt kan je bestaande email accounts toevoegen.

Het beste antwoord

Dit kan Door je andere Emails account in te Stellen dat je naar je E-mail adres moet forwarden. Ik weet niet welke E-mails u wil Forwarden. maar ik zou dan even Googlelen op 'Emailserviceaanbieder 'Forwarden to outlook