VideoDrivers niet in orde?? Prestatie verlies sinds nieuwe installatie ? Help aub

Beste lezer,

ik heb een asus pro5dij-NL en hierop zat een customized windows met asus drivers ( denk aan hotkeys, en moederbord drivers etc )

ik heb mijn recovery partitie verwijderd en moest dus een nieuwe (legale) windows 7 installeren.. ik heb alle drivers wat op de site staat van mijn fabrikant gedownload en alles is up 2 date, ook de hotkeys doen het etc.

maar ik merk dat mijn videokaart geen zware prestaties meer kan doen, bijvoorbeeld games wat die eerst wel draaide zijn nu heel erg hakerig, en bijvoorbeeld video's bewerken wat ik normaal dagelijks deed kan ik nu amper meer door die hakerige beelden en stukjes, ik weet zeker dat het aan mijn videokaart ligt, voorheen deed alles het perfect!!

Mijn videokaart is : Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family

en is gewoon UP 2 DATE..

help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt toch echt aan de zwakte van de kaart ben ik bang: http://www.notebookcheck.net/Intel-Graphics-Media-Accelerator-4500MHD-GMA-X4500MHD.9883.0.html Alleen maar rode cijfers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raar want voor dat ik mijn laptop overnieuw heb geinstalleerd had ik nergens last van

Antwoorden (1)

Als je Asus het hiervoor goed deed, dan denk ik dat je een te zwaar windows programma hebt gekozen.
Je bent bv gegaan van windows Vista naar Win7.
Bedenk dat win7 heel veel grafische kracht kost en veel geheugen. Wat je Asus kennelijk niet aan kan.
Bedenk ook dat als de videokaart het niet aan kan hij kracht gaat vragen aan het geheugen waardoor eea weer langzamer wordt.
Succes..