gmail geopend op vreemde computer, In de taakbalk van google staat nu rechtsboven de inlogmogelijkheid met persoonsgegevens. Hoe verwijder je dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

er op klikken en uitloggen / afmelden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan verdwijnt inderdaad het een maar verschijnt net zo hard de mogelijkheid om opnieuw in te loggen. De bedoeling is juist dat er niets meer getoond wordt op de vreemde computer. Overigens wel geweldig dat er zo snel gerangeerd wordt

Andere antwoorden (1)

Deze gegevens worden bij Google in cookies op de computer bewaard.

Je kunt alle cookies verwijderen.

Wanneer je dat niet wilt (ben je namelijk gelijk overal uitgelogd), dan alleen de google cookies verwijderen.