hoe ga ik met de xbox 360 gratis online?

ik heb een draadloos wifi router en kan hem daarmee verbinden als ik dat doe dan moet ik een soort update installeren. en mn vraag is, als ik dat doe moet ik dan betalen of wat dan ook

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Updates installeren zorgen nooit voor kosten. Je kan een XBox Live abonnement nemen, maar dat is niet verplicht voor een update.

Antwoorden (4)

Je moet altijd betalen voor xbox online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_Live : Met de Freeversie kan een gebruiker Xbox Live wel gebruiken, maar er zijn een aantal beperkingen bij deze versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ook heel raar zijn, je zou dan nooit kunnen updaten online bijvoorbeeld.
Als je ervoor moet betalen kom je daar snel genoeg achter, meestal staat er ook een prijs bij tenzij het gratis is. Verder krijg je ook wel een opvallende melding als je ervoor zou moeten betalen.

Toegevoegd na 43 seconden:
Als je online games wilt spelen, zal je er inderdaad een lidmaatschap voor moeten aanschaffen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is namelijk een beetje onduidelijk, stelt twee verschillende vragen:

"hoe ga ik met de xbox 360 gratis online?"

En

"Ik heb een draadloos wifi router en kan hem daarmee verbinden als ik dat doe dan moet ik een soort update installeren. en mn vraag is, als ik dat doe moet ik dan betalen of wat dan ook"

Toegevoegd na 6 minuten:
Tip:

http://www.gratisxboxlive.nl/

http://www.xboxlivegratis.nl/

http://gratisxboxlivekaarten.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broer heeft XBOX-live en een Gold-account kost €42 per jaar.
Dan kan je on-line gamen.
Je kan wel gratis op XBOX-live komen(Silver-account) en dan kan je met vrienden chatten en marketplace
rondkijken en eventueel games kopen.
Maar NIET multiplayer gamen!

Toegevoegd na 7 minuten:
Om je XBOX op een wireless netwerk aan te sluiten heb je een XBOX-wireless adapter nodig.
(Ik weet niet of je die hebt??)
Anders gaat het niet lukken hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je eerste maand is gratis bij Xbox live