Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het aangeraden om Nexus 7, in Nederland te kopen?

Hier in België is hij nog niet te koop en het is nog de vraag wanneer die hier te koop zal zijn. Werkt alles ook hier (in België) normaal, als ik hem in Nederland zou kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
874

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik kan geen reden(en) bedenken waarom de Nexus 7 in België niet zou werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, kan je gewoon doen. Je kan je regio dan gewoon instellen op België in plaats van Nederland en dan werkt ie hetzelfde als een origineel Belgisch verkocht exemplaar.

Let wel, in Nederland is er wel een wachtlijst voor de Nexus 7 en was het de winkeliers die ik gesproken heb niet duidelijk wanneer er een nieuwe levering zou komen. Dat is helaas vaak zo met nieuwe gadgets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, in Nederland een wachtlijst, dan beter nog even wachten. Normaal zou hij hier nu ook in de winkelrekken liggen, maar men weet nog van niets, dus zal het hier ook waarschijnlijk nog lang wachten zijn...
Geen probleem! De WiFi versie kun je uiteraard overal gebruiken, even land instellen op België en je bent klaar. Ook de 3G versie, mocht je overwegen deze aan te schaffen vormt geen probleem aangezien er geen sim-lock op zit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt het over iets heel anders.
De LGNexus is een telefoon.
De Nexus 7 is een tablet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding