Hoe zorg ik dat een gelezen en verwijderde mail op mijn mobiel tegelijkertijd wordt verwijderd uit de inbox op de laptop/desktop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je op beide apparaten gebruik maakt van de IMAP-server van je mailprovider, dan wordt alles gesynchroniseerd. Gelezen berichten worden gemarkeerd als gelezen op alle apparaten en verwijderde berichten worden overal verwijderd.
Als je voor de inkomende mail gebruik maakt van POP3, dan werkt dat niet. De meeste mailproviders ondersteunen IMAP, maar niet allemaal.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of gebruik gewoon webmail.