Kost een website hosten internetsnelheid?

Kost een website hosten vanaf je eigen computer (met behulp van XAMPP) internetsnelheid?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, tenzij heel erg veel mensen je site bezoeken. je verbinding wordt bij het surfen niet tot 100 % gebruikt (bij mij tussen de 20 en de 50%), dus zullen enkele bezoekers je verbinding niet slomer maken, maar intensiever gebruiken. pas als bij 100% gebruik nog meer bezoekers komen wordt je internet langzamer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, al het verkeer gaat over diezelfde verbinding en als het teveel wordt, dan zal jij ook langzamer kunnen internetten