Macbook herkent USB niet meer. Wat kan ik doen?

USB sticks zijn vaker gebruikt. Was nooit een probleem.
Nu komt hij niet bij apparaten te staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
werken andere usb sticks nog wel of gaat het om specifieke usb sticks ? de ene wel de ander niet, idee ?
werken de usb stick die niet in de mac werken
wel in andere pc ed ?
als je bijvoorbeeld in een windows pc wel de melding krijgt deze schijf moet geformateerd worden o.i.d dan werkt de usb stick in elk geval
hardware matig nog steeds mac kunnen echt lastpakken zijn als je een usb stick niet juist unmount
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, de USB sticks zijn vaker gebruikt. Maar bijvoorbeeld als ik mijn externe CD speler gebruik. Krijgt deze wel stroom want hij de cd draait wel in de speler. Maar hij herkent m niet en gaat de cd ook niet afspelen. Vreemd dus.

Antwoorden (1)

Je kan hem het beste in een andere USB-poort doen. Werkt bij mij wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat joyce dat al heeft geprobeerd.