Ik heb Windows Mediaplayer 11. Maar is er een nieuwere versie? En hoe kan ik hier aan komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

WMP 12 is alleen voor Windows 7, er zijn wel links naar WMP12 beta voor XP, maar gros daarvan bevatten alleen maar virussen en ga ik derhalve hier ook niet als link posten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de correctie. WMP is idd. uit.
ik gebruik VLC. Heb nooit begrepen waarom mensen WMP gebruiken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het standaard bij windows wordt geleverd en de meeste mensen helaas niet verder komen dan wat standaard wordt geleverd ;) VLC is voor afspelen echt een van de/of de beste player.

Andere antwoorden (1)

Er bestaat geen nieuwere versie van WMP 11.

Kijk op de site van microsoft.
Ook kan je windows update gebruiken om WMP 11 te updaten.

Toegevoegd na 17 minuten:
WMP 12 is uit voor Windows 7.