Hoe print ik een A5 'Boekje' dubbelzijdig (met een brother DCP-385C)?

Ik heb met behulp van een filmpje op youtube mijn bestand in een 'boekjesvorm' gezet. Nu kom ik er alleen echt niet uit hoe ik deze af moet drukken. Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Print met de instelling op liggend.
Print de even pagina's.
Stel de linker marge zo groot in dat er op het rechterdeel wordt geprint.
Print nu de oneven pagina's.
Zorg bij de tweede print er wel voor dat de bladzijden in de goede volgorde liggen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werkt niet. Lisa93 wil het dubbelzijdig hebben en op deze manier heb je nooit de pagina's in de juiste volgorde.
Reddie
10 jaar geleden
@Natha2011 , dubbelzijdig moet je dus vier afzonderlijke printdoorgangen maken.
Tussen deze gangen moet je zelf zorgen dat je de bladzijden in de goede volgorde aan de printer aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!!