Kan je windows 10 installeren zonder code in te geven?

Hallo

ik heb een pc zien te koop staan zonder Windows erop geïnstalleerd (volgens mij kan hij wel Windows 10 aan).

Wat als je een bootable stick (met Windows 10 maakt met het programma van Microsoft zelf) en de wizard installeert op de pc en geen licentiecode ('later ingeven') ingeeft (of een licentiecode van een andere Windows-versie)?

Alvast bedankt!

4 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
4 jaar geleden
Dan zal windows 10 niet werken.
LeonardN
4 jaar geleden
Je kan voor 5 euro een Windowslicentie aanschaffen (onlangs met succes gedaan).
https://www.allkeyshop.com/blog/buy-windows-10-professional-cd-key-compare-prices/

Antwoorden (1)

Ja dat werkt prima.

Er zijn dan wat limitaties, je ziet soms onderaaan dat je een ongeregistreerd product gebruikt en Windows gaat klagen.