Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de samsun galaxy pocket neo een aanrader?

ik wil graag een nieuwe smartphone met android als besturingsysteem en ook niet duur. (voor mij is niet duur onder de 100 euro)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Telefoons in deze prijsklasse zijn erg sloom. Als je van koffie houd is het een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Wolfgang AS40D2 is voor 99,99 euro te koop bij de Aldi, dit toestel is snel (1.3 dualcore).Je zult nergens een toestel in deze prijsklasse vinden die zo snel is , 4 inch scherm en 4.2 android besturing.
Nu twee weken in bezit en ben zeer tevreden .
(Lees meer...)
12 jaar geleden
De samsung galaxy pocket neo is nogal klein! erg klein zelfs. Miss als instapper een goeie maar na en tijdje wil je hem gewoon weg hebben. Ik heb zelf als instapper en LG OPTIMUS L3 eerste versie gebruikt. En ben er nog steeds tevreden mee, maar ik stap met kerst over naar een grotere.

Prettige Kerstdagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing