Webcam werkt niet?

ik heb een asus k53sj en daarvan doet de webcam het niet helemaal alle drivers zijn geinstalleerd en als ik op de asus website ga en de webcam driver download krijg ik een fout. Verder werkt hij wel op msn en dergelijken maar ik kan dus geen foto's maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

je webcam werkt dus wel,maar naast msn zit er misschien een apart programmaatje op de asus site waar je foto's mee kan maken
vaak kom de juiste driver ook wel met een stukje software
misschien staat het al op je laptop zonder dat je het weet
maar probeer eens picasa die werkt ook wel samen met je webcam
capthavoc