Waarom opent mijn word bestand niet?

Als ik hem wil openen krijg ik een melding dat er een probleem is met de inhoud,
en : De naam in de eindlabel van het element moet overeenkomen met het elementtype in de beginlabel.

Is er een handige harry die het kan oplossen / oplossing weet?

DOWNLOAD DOCUMENT: http://www.mediafire.com/download/me0e7mdbwztk910/Voorkant23.doc

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
2.5K
Amadea
7 jaar geleden
'k Heb het ook geprobeerd en krijg dezelfde melding. Het is kennelijk niet jóuw Wordbestand, maar degene van wie het wél is heeft een fout in de bestandsnaam gezet.
SimonV
7 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan: DOCENT
G.SCHERMER
KERNRAMP FUKUSHIMA Gemaakt door Jesse Bergman & Marijn BuijseKERNRAMP FUKUSHIMAVOLDERS 2HV
Gemaakt door Jesse Bergman & Marijn BuijseKERNRAMP FUKUSHIMAVOLDERS 2HV Wij gaan het hebben over de ramp Fukushima. Omdat het heel erg is wat er is gebeurd. Er kwam een aardbeving die veroorzaakt werd door een vloedgolf en daardoor werd de kerncentrale getroffen en er kwamen explosies. En wij willen weten hoe zo’n grote ramp ooit kon gebeuren, wat de gevolgen waren voor de mensen en dieren in de omstreken. En hoeveel mensen er zijn omgekomen bij het ongeluk. Daar gaan we uitgebreid over vertellen in de hoofdstukken.
Gevolgen voor mensen, dieren en het milieu
Nadat de kerncentrale van Fukushima door de aardbeving en tsunami werd beschadigd, kwam het meeste van de radioactieve stoffen in de Stille Oceaan. Hier werden de radioactieve stoffen al snel verder weggedreven van de kust. Maar het aantal vissen waarin radioactieve stoffen werd teruggevonden daalde niet. Om de reden hiervan te vinden, begonnen wetenschappers onderzoeken te starten en gingen ze zoeken naar verschillende mogelijkheden. Er is nog steeds angst dat het radioactief water naar de oceaan gaat stromen, niet alleen via het grondwater maar ook via lekkages die misschien in de watertanks zitten. Op 11 maart 2011, nadat de ramp met de kerncentrales gebeurde, werden alle inwoners binnen een straal van 3 Km geëvacueerd. Dit gebeurde binnen enkele uren na de ramp. Na de ramp dreef er een radioactieve wolk richting het stadje Namie. Inwoners hadden daar al 3 dagen in geleefd. Dagen na de ramp volgden er nog enkele explosies. 45Km van de centrale af werd daarna radioactiviteit gemeten. Steeds een groter gebied werd geëvacueerd, en scholen werden gesloten. De radioactiviteit steeg steeds meer, en breidde zich steeds meer uit. Binnen 20Km van de centrale werd een verboden gebied voor mensen. Betreed je het gebied toch? Kreeg je een boete. Hier omgezet:
https://online.officerecovery.com/word
SimonV
7 jaar geleden
Verander de extensie docx in zip.
Open daarna het document.xml in de map Word.
Wellicht werkt dit bij jou.

Antwoorden (1)

Dit probleem komt veel vaker voor. Eén van de oorzaken kan zijn dat er een wijziging in een hyperlink is gemaakt die daarna niet goed opgeslagen is.

Herstel

Converteer het bestand hier:
https://online.officerecovery.com/word
om de tekst terug te krijgen (Het resultaat staat ook boven bij de reacties).

Verander de extensie van het document "docx" in "zip".
Pak dit zip-bestand bestand uit.
Open daarna het document.xml in de ...\Word. Soms werkt dit, in dit geval (bij mij) niet.
In de map ...\Word\Media vind je in ieder geval de foto’s terug.

Er zijn veel programma's die corrupte Word-bestanden kunnen herstellen, maar ik heb nog geen programma gevonden dat dit bij dit bestand deed.
SimonV