Wat zijn de voordelen van Playstation 3 custom firmware?

Ik heb custom firmware op mijn PSP en dan heb ik plugins enzo en kan ik ISO's downloaden om die dan te spelen op mijn PSP. Maar wat kan ik eigenlijk mnet custom firmware op de Playstation 3?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Spellen ISO's downloaden en spelen, je eigen spellen op HDD opslaan als back-up, emulatoren draaien (bijvoorbeeld SNES emulator). PSN games installeren (illegaal gedownload, niet van PSN zelf). Allerlei andere programma's draaien die niet door Sony goedgekeurd zijn.

Je kan echter niet zomaar de CFW op je PS3 krijgen, je moet op OFW 3.55 of lager zitten, anders moet je een hardwareflash toepassen.