hoe heet usb-adapter waar je hoofdtelefoon erin kan pluggen en plug play kan luisteren?

Ik wil koptelefoon houden, maar ik kan niet op mijn setje luisteren, want die heeft geluidgrens ( niets kan regelen ) + Dus wil ik graag een usb met aansluiting waar ik jack plug 3.5 erin kan pluggen. Door geluidgrens, hoor ik bijna niets van die setje!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op Google zoekt naar "usb jack adapter" komen er genoeg resultaten voor de adapter die jij zoekt.

Antwoorden (1)

In allerlei soorten en prijzen op internet te vinden: "Mp3 Speler met USB", via de USB aansluiting op de PC voeg je je favoriete nummers toe en dan kun je die met een hoofdtelefoon beluisteren.