Is er een optie in Windows om in één keer alle album informatie te wissen?

De albums zijn allemaal toegevoegd bij het nummer bijv. bij Guus Meeuwis staat bij het lied per spoor als info Live in het Philips Stadion 2006. Zo heb ik 366 nummers in een mapje staan. Kan ik alle album informatie in één keer weggooien zonder alles handmatig te moeten wissen? Ik heb Windows 7.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik wil de muziek wel graag behouden. Ik wil alleen de album informatie weg houden. Uiteindelijk moet ik dus alleen nog maar de titel van het lied en het lied zelf overhoudn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Gooi het hele mapje weg en klaar is het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil de muziek wel graag behouden. Ik wil alleen de album informatie weg houden. Uiteindelijk moet ik dus alleen nog maar de titel van het lied en het lied zelf overhoudn.
ronron1212
10 jaar geleden
Verplaats wat je wilt houden naar een ander of nieuw mapje en dan mapje weg halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij wil all nummers houden

Antwoorden (1)

met mp3tag kun je heel makkelijk de informatie van een mp3 of een aantal mp3's bewerken, je bewerkt dan alleen de informatie zonder iets met het nummer zelf te doen, voor meer uitleg even op bijgevoegde bron kijken.