hoe kan mn webcam weer werken?

Mijn webcam werkt niet meer.
Eerst deed hij het soms wel en soms niet.
Maar sinds kort is hij er helemaal mee gestopt.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mn webcam het weer doet?
Mn laptop: ASUS X75A, windows 8 64bit

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een van de meest voorkomende oorzaken waarom een web cam het niet doet en zoals hier in je apparatenbeheer staat wel als goed geinstalleerd staat
is omdat vaak meerdere programma dezelfde hardware proberen te delen

Makkelijkste oplossing is meestal toch even de driver te verwijderen
dus installatie ongedaan maken daarna weer opnieuw opstarten
en in een programma als skype weer even door de test instellingen gaan

succes
capthavoc
10 jaar geleden
Soms is het een FN Functietoetscombinatie waarmee je hem aan en uitzet zonder het te weten