een manier om een laptop klavier te veranderen in een mac klavier?

ik wil graag het volgende weten.
weet er iemand misschien een manier bv. een handige programma die er voor zorgt dat je je windows laptop klavier kan veranderen in een mac klavier bv. the windows knop word de command knop en de cntrl knop is dan iets anders (ik weet niet wat deze knop doet)?

de reden is omdat ik soms op een mac werk voor zaken, maar het is lastig om constant te verwisselen tussen mac en pc en hoopte dat iemand hiermee kan helpen.

Toegevoegd na 9 minuten:
p.s. voor de genene die het niet weten.
een klavier is een toestenbord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
"Klavier" lijkt mij een woord dat (vooral) in België wordt gebruikt. Nederlanders noemen dit gewoonlijk een toetsenbord. Zo is de vraag voor iedereen (beter) te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je dat je de laptop wilt gebruiken als extern toetsenbord voor je mac?
Of heb je al een ander extern toetsenbord dat je voor pc en mac wilt gebruiken?

Antwoorden (1)

Daar is geen kant en klaar programma voor.
Maar er is wel een oplossing
Key mapping, met andere woorden, je herschrijft de instructieset van je toestenbord.
Het is even wat werk, maar dan heb je wel iets.
Geloof me, je bent er zeker een paar avonden zoet mee
https://code.google.com/p/keymapper/