Hoe komt het dat er onbekende gebruikers op drive zitten?

Ik werk veel met drive. Als ik iets dan met klasgenoten enz. moet delen maak ik het vaak openbaar. Dan geef ik de link aan maar 1 iemand, maar dan zitten er gelijk 2 anonieme gebruikers op. Zijn er dus mensen die alle documenten die je openbaar maakt lezen? Ik zou ander geen reden weten. Misschien weet iemand dat...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K

Antwoorden (1)

Dit kan een aantal oorzaken hebben:

- U heeft uw bestand met een mailinglijst gedeeld.
- U heeft een bestand gedeeld met iemand zonder Google-account en deze persoon heeft de uitnodiging voor delen doorgestuurd naar iemand anders.
- Een andere editor van uw bestand heeft het bestand met andere mensen gedeeld.
- Iemand die toegang heeft tot uw bestand, heeft de weergavenaam in zijn of haar e-mailaccount gewijzigd.

Zoals door Google vermeld.