is er n manier om te controleren wat mn dochter met haar laptop op internet uitspookt bv op whatsapp en zo

Weet jij het antwoord?

/2500

waarom zou je je kind bespieden? vertrouw je haar niet? Beetje vreemde vraag maar goed. je kan op haar laptop gewoon een keylogger maken. je installeert een keylogger en laat de keylogger alle data naar je computer sturen. android weet ik niet zo goed maar ik vond een site: http://kidlogger.net/ als ze een iphone heeft lukt het wss niet.

Ik zou een sniffer downloaden.. geen keylogger! keyloggers zijn virussen en zijn onbetrouwbaar en buiten dat kunnen de makers er van niet alleen de data naar jou doorsturen, maar ook een kopie naar zich zelf. Een sniffer die haalt alles wat over je netwerk gaat op en vervolgens kan je dat terug kijken, zelfs al zit je dochter op whatsapp zou het tussen de data van de sniffer moeten staan. Als je echt heel graag je dochter wil bespieden moet je googlen op: "network sniffer windows" Ik hoop eigenlijk gewoon dat je met haar praat in plaats van dingen doen waar je spijt van gaat krijgen.. Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie. Toegevoegd na 52 seconden: je dochter moet dan wel whatsappen via je wifi netwerk, maar ik verwacht dat dat gebeurt..

Vraag het persoonlijk aan haar.

Je kunt haar eigenlijk beter niet bespioneren, maar als je echt een goede reden heeft of je hebt het idee dat ze iets voor je verzwijgt, kun je bijvoorbeeld in haar geschiedenis kijken, daar zie je waar ze naar heeft gezocht. Ook kun je natuurlijk haar code op haar mobiel kraken en dan kun je haar whatsappjes lezen. Beter kun je natuurlijk even een goed gesprek met haar houden, dit is nog goed voor jullie band ook.

Een laptop heeft geen whatsapp. Daarnaast heeft zij ook recht op privacy. Wat is er gebeurd met gewoon kunnen praten met elkaar over dit soort dingen? Dat lijkt mij belangrijker om voor te zorgen dan dat je het via bespioneren moet gaan doen.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100