ik wil graag op mijn mini laptop windows xp instaleren hoe moet dat?

ik zo graag een dual boot willen maken windows 7 starter wat er al op staat en dan wil ik windows xp er bij zetten hoe moet dat en hoe moet ik windows xp instaleren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Frank, dat klopt niet helemaal wat je zegt.
Ten eerste moet je zorgen dan je het tweede OS, in dit geval XP, gewoon op een aparte partitie van je harde schijf installeert. Ook wordt XP nog tot 2014 ondersteund met updates. Een mooie how to vind je hier: http://sevenbits.nl/howto/dual_boot_windows7_XP.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou enige problemen kunnen geven.
Bij een dual boot moet altijd eerst het oudste en daarna de nieuwere geinstalleerd moeten worden.
Het is jouw keuze maar windows xp wordt niet meer onderstend door microsoft al vanaf vorig jaar juli.
Dat kan dus problemen geven met updates.
Frank