Mijn laptop gaat steeds vanzelf uit. Waar moet ik dat zoeken?

Soms een hele dag niet, en dan weer twee keer in een uur. Zonder enige melding gaat hij zomaar afsluiten. Het is dus geen crash, daarna kan ik weer gewoon starten. Maar waar ik mee bezig was is dan wel weg natuurlijk. Met de temperatuur kan het niet te maken hebben, hij staat op een koele plaats.

10 jaar geleden
1.2K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Zomaar afsluiten als in: Windows gaat netjes afsluiten en dan gaat de PC uit. Of: Bam uit!

Het beste antwoord

Meestal warmte en/of coolingprobleem.

Misschien zijn de ventilatieopeningen verstopt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sluiting in het snoertje van de voeding