Hoe kan ik instellen dat het andere account geen programma's kan installeren?

Ik heb naast mijn eigen account(beheerder) ook nog een ander account voor als anderen even op mijn laptop willen. Deze heb ik zoveel mogelijk beveiligd, maar ik wil instellen dat via dat andere account geen programma's geïnstalleerd kunnen worden? Ik kan het nergens vinden.
Toen ik nog wat jonger was, had mijn vader dat bij mij ook ingesteld op de computer, dus het zou wel moeten kunnen. Ik kon toen zelf niks installeren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

ga naar Start (en e.v.t klik op " RUN", voor XP en ouder) en typ Gebruikersaccounts
en dan enter.
Klik op een ander account beheren.
Klik een account aan.
Klik " Het accounttype wijzigen" aan
Klik " Standaard gebruiker"
Klik " Accounttype wijzigen"
Herstart je computer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen administrator rechten geven aan de desbetreffende account.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe kan ik dat doen?