Vriendschapsverzoek gestuurd, maar niet in vriendenlijst. Hij kan wel mijn pagina bekijken, ik die van hem niet. En kan wel chatten. Hoe kan dit?

Ik hem iemand een vriendschapsverzoek gestuurd. Hij staat niet in mijn vriendenlijst, geen idee of het geaccepteerd is. Ik kan bij hem niks zien, hij mijn pagina wel zegt hij. En hij kan chatten. Maar hoe kan ik hem ontvrienden eventueel als hij niet eens in mijn vriendelijst staat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Over welk platform gaat dit?
Ik verwacht dat je het over facebook hebt, daarom de volgende uitleg:
Of iemand die je vriend niet is je pagina kan zien zul je moeten instellen bij privacy.
Als jij die persoon niet in je lijst hebt en je kunt niet op zijn pagina dan mag je er vanuit gaan dat er geen verzoek geaccepteerd is.
Chatten kan wel met iedereen maar is ook aan te passen.
Ik verwacht dat jou pagina zo staat dat iedereen alles kan zien en hij dus ook, pas dit aan en je hebt geen problemen meer.
Goed om aan te leren: Niets zomaar op internet zetten zonder dat jij controle hebt over datgene dat iedereen kan zien, zo zou ik instellen dat niemand iets kan zien op jou pagina tenzij zij je vrienden zijn.

Ik hoop dat dit je verder helpt.