ik heb een wifi ontvanger in mijn pc gekocht ik heb een kabel verbinding kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om mijn wifi te delen?

ik wil mijn wifi gebruiken om te delen met mijn telefoon.
kan iemand mij vertellen wat ik precies moet veranderen in mijn instellingen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom heb je niet gewoon een Wifi-router gehaald? Weet je overigens zeker dat je modem/router geen wifi mogelijkheden heeft?

Het beste antwoord

Je kunt een zogenaamd Ad-hoc netwerk instellen. Hiermee geef je in je computer toestemming dat anderen gebruik maken van de internetverbinding van die computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
top ik heb wek Windows 7 maar dat had ik zo gevonden.
bedankt

Andere antwoorden (1)

Helaas, dit kan niet. Als je thuis alleen een internetverbinding via de kabel hebt, zul je een draadloze router moeten kopen. Op deze manier kun je, zonder kabels, met je PC en telefoon op draadloos internet.