Wat moet ik doen nu mijn ipad vergrendeld is (zie info)?

Mijn iPad is soort van vergrendeld, hij kan alleen aan, uit, en screenshots nemen. Wat ik ook doe, hij blijft vergrendeld, niet met codeslot maar de iPad loopt gewoon vast. Als je de foto bekijkt, zie je een klein slotje, met een kring eromheen. Ik weet niet wat dit betekend en hoe ik het uitschakel.

Toegevoegd na 16 minuten:
Nogmaals, wat ik ook doe, hij reageert niet als ik ergens op tik, gewoon helemaal niks.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
kun je een reset doen via je pc?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het slotje rechtsboven betekent gewoon dat je het beeld niet kan draaien.

Het beste antwoord

Het beste kun je de iPad even resetten. Druk de aan/uitknop en de Home-knop tegelijk in en houd een tijdje vast totdat de iPad uitgaat. Daarna start je hem weer op.
Je instellingen blijven bewaard.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel :)

Andere antwoorden (1)

Op de screenshot zie ik 12 % staan dus wellicht dat hij niet goed doorstart ? omdat hij net te weinig power heeft ?
Volgens de screenshot zie ook ook dat hij op youtube staat, ze hebben recentelijk een verandering op de site door gevoerd mbt de comment sectie
dus wellicht hangt de pagina daar op vast ?
dus in elk geval even aan de lader en probeer een volledig herstart ?
Dus knop ingedrukt houden totdat je slide to shutdown of zoiets ziet staan
Als je daarna weer opstart ga dan even niet terug naar die pagina maar
kijk onder de instellingen even naar (safari? chrome of iets anders )wis de geschiedenis en eventueel cookies etc

hopleijk loopt hij alleen daar op vast

anders moet je misschien toch een een herstel doen via de computer ?

Toegevoegd na 3 minuten:
het moet "schuif om af tesluiten" zijn, denk ik ,tenminste op mijn iphone is het nederlands.
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1. Als je een min geeft, zeg ook even waarom!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heb ik allemaal geprobeerd, maar hij bleef op hetzelfde scherm. Wat bamibal zei lukte wel, hij restartte en deed het weer, toch bedankt :)