Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je Tablet met PC via WIFI verbinden als je PC geen WIFI heeft?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik probeer Wi-Fi GO! Remote te starten op mijn Tablet zo dat ik toegang krijg op mijn PC,
hier voor moten er een WIFI verbinding zijn tussen die twee maar mijn PC heeft geen WIFI!!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het de bedoeling dat je de pc bediend met de tablet?
koraal19
12 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je een server op de pc draaien. Daar zijn diverse apps voor, deze hebben dan een serverprogramma voor je pc op een website staan. Wat een goede, gratis, oplossing is om een vnc te gebruiken.
Via TeamVieuwer kan dit.
Download de app en de server op hun site. Teamvieuwer.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teamviewer.com is het.
koraal19
12 jaar geleden
Ik ga het nu downloaden,alvast bedankt
koraal19
12 jaar geleden
Het werkt Perfect 'alleen als ik PC eenmaal heb uitgezet kan lk hem niet meer uit de slaap halen(via de remote dan)!!?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Via een router die Wi-Fi ondersteunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koraal19
12 jaar geleden
Ik heb een Tele2 VDSL modem helpt dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal op de modem moeten kijken welke merk+type precies. Als er antennes opzitten weet je zeker dat je goed zit. Als er onderop je modem een Wi-Fi password staat zit je ook goed,
koraal19
12 jaar geleden
Dat zit allemaal op , tablet is wifi verbonden met modem mijn pc is via lan kabel is aangesluiten aan modem maar hij kan ook draadloos verbinding maken via usb adptor.

Andere antwoorden (1)

Sluit je pc met een netwerkkabel aan op je Wifi kastje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koraal19
12 jaar geleden
Dat was al zo
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing